Alles is verkopen

Alles is verkopen

Alles is verkopen' leert je hoe je de juiste sfeer creëert om een deal te sluiten en hoe je uitgroeit tot een verkoper, die schijnbaar moeiteloos zelfs de meest veeleisende klant tevreden stelt.

Wij zijn allemaal verkopers. 

Wij communiceren allemaal. 

En dat kan altijd beter. 

Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je al geprobeerd om iemand ergens van te overtuigen? Hoe vaak heb je al iets gezegd als: ‘Dat is een goed restaurant, een pakkende film, een verslavende tv-serie.’ Of: ‘Ben jij nog nooit in Parijs geweest? Dat moet je gauw een keertje doen!’ Elke dag opnieuw probeer je mensen om je heen te beïnvloeden of over te halen om iets te doen. 

De meeste mensen hebben nauwelijks weet van de technieken die je als goede verkoper in de vingers moet hebben. En ze weten evenmin hoe eenvoudig het is om op dat terrein veel beter te scoren. In dit boek zet de succesvolle ondernemer Jan Bloemhof uiteen hoe hij zijn bedrijven liet uitgroeien tot presteerders van formaat. Ook als je werk op een heel ander terrein ligt, kun je soepel uit de voeten met de tientallen tips die je in dit boek krijgt aangereikt. 

Over de auteur:

Jan Bloemhof zit al bijna vijftig jaar in het verkoopvak. In de jaren tachtig begon hij met de verkoop van één auto en vandaag de dag is hij eigenaar van een van de grootste autogroothandels van Nederland.

Competenties:

Verkopen; sales; invloed; beïnvloeden; succes; klanten; verkooptechnieken; ondernemen; scoren; overtuigen; mindset; accountmanager; lichaamstaal; klantbehoefte; verkoopplan; verkooptechniek; verkoopgesprek; topverkoper; onderhandelen